איטום גגות ביריעות ביטומניות בשוהם

איטום גגות בשוהם

איטום גגות בשוהם

גרים בשוהם ורוצים לבצע איטום גגות ?
אם רוצים לאטום גגות כמו שצריך, המצב האידיאלי הינו שימוש בחומרי איטום שמחזיקים מעמד ורק יריעות ביטומניות בשוהם יהווה פתרון טוב למניעת נזילות מהגג

איטום ביריעות ביטומניות בשוהם היא שיטה יעילה ופופולארית, לא בכדי קבלני איטום בחרו בשיטה זו כסוג האיטום הכי מומלץ לגג – היריעות הביטומניות מחזיקות מעמד לאורך זמן  ארוך יותר מכל אמצעי איטום אחר בשל עמידותן בטמפרטורה קיצונית של חום, קור ורטיבות, ואפילו מפני פגיעות מכאניות.

להתקשרות ללחוץ כאן   –

 054-2449025

השימוש ביריעות הביטומניות אינו דורש טיפול תחזוקתי או הלבנה של הגג לאחר האיטום. החברה היחידה המייצרת את היריעות הביטומניות בארץ היא חברת פזקר אך קיימות גם יריעות ביטומניות רבות ממותגים המיובאים מחו"ל.

איטום גגות בשוהם

איטום גג באמצעות יריעות ביטומניות בעיר שוהם, נחשב לאיטום היעיל ביותר אך גם היקר ביותר. העלות של איטום גג באמצעות יריעות אלה עומדת על כ 85-100 שקלים למטר רבוע.

זכרו שהשקעה בחומרי איטום איכותיים, יאפשרו לכם ליהנות ממצב שבו אתם לא צריכים להוציא סכומי כסף נוספים על איטום חוזר אחרי זמן קצר כך שאתם חוסכים כסף בטווח הארוך ונהנים מגג אטום שמשאיר אתכם בראש שקט במשך כל ימות השנה.

בקשו המלצות מלקוחות  שנעזרו בשירותנו בעבר

מעוניינים להזמין שירותי איטום גגות עם יריעות ביטומניות בשוהם ?

פנו ללקוחות שנעזרו בשירות זה בעבר ובקשו מהם לשמוע חוות דעת. חוות דעת חיובית תחזק אתכם בהחלטתכם ותאפשר לכם לבצע החלטה מושכלת ונכונה יותר שתיתן לכם את המענה המושלם והנכון לבית שלכם.

אצלנו תקבלו אחריות ארוכת טווח בכתב.

אמנון שמש איטום הבית – זמינות גבוהה – לשליחת הודעות או לשיחה והתייעצות טלפון

054-2449025

אל תוותרו על "איטום הבית – אמנון"

בהצלחה ובברכת חורף ללא נזילות

נמאס לכם מנזילות? מלאו פרטים וקבלו ייעוץ חינם בביתכם ללא התחייבות