קבלן איטום גגות בשפלה

כשאתם צריכים לאטום גגות מפני נזילות אתם לא יודעים אל מי לפנות , מי קבלן איטום גגות בשפלה אמין, מנוסה ורציני.
אנו א.ש איטום הבית נמצאים כאן תמיד לשירותכם כדי להעניק לכם את השירות הכי טוב שיש.
אנחנו כאן כדי שאתם תהיו מרוצים ולא היינו שווים כלום בלי הלקוחות המרוצים שלנו ומהעבודה שמוכיחה שוב ושוב שכשהעסק בידיים שלנו מזה למעלה מ 35 שנה, אצלנו כולם יוצאים מרוצים הרבה מעבר למצופה.
אנו עובדים גם עם לקוחות פרטיים, עם וועדי בתים, עם חברות גדולות וגם עם קבלנים ותמיד כולם יודעים שיש להם על מי לסמוך.

אם אתם רוצים להיווכח בעצמכם מהו שירות מקצועי, אמין, אדיב ומנוסה, פנו אלינו עוד היום לטלפון 054-2449025 ונשמח להראות לכם שלא טעיתם בבחירה.
אנחנו קבלני איטום בשפלה לכל סוגי הגגות בכל סוגי השיטות המתקדמות ביותר ואתם מוזמנים לפנות אלינו לכל ייעוץ, שאלה והצעות מחיר. מחכים לשמוע מכם!

איטום גגות זה נחשב למקצוע רציני שבו מתהדר כל מי שקורא לעצמו "קבלן איטום בשפלה", אך האם כל קבלן איטום הוא אכן בעל מקצוע מומלץ?

התשובה לכך מורכבת ולכן נשאלת שאלה איך ניתן למצוא קבלני איטום מומלצים שלא רק מבצעים היטב את עבודתם, אלא גם מבקשים מחיר הוגן ושווה לכל נפש עבור עבודתם.
באיטום הבית נמצא קבלן איטום גגות זול מנוסה ומומלץ שמבצעים את העבודה באופן מקצועי עם חומרים איכותיים אצלנו תקבלו הצעת מחיר זולה שלא תרצו לפספס.

למה לבצע איטום גגות דווקא אצל איטום הבית ?

לאור חשיבות האיטום למבנה ולאיכות החיים של האנשים שחיים במבנה, השירות שלנו הוא חיוני מאד על מנת לשמור על דירתכם ו/או העסק שלכם מפני נזקי רטיבות.

להתקשרות ללחוץ כאן  – 054-2449025

נזקי רטיבות כתוצאה מדליפה מהגג או הקירות פוגעים הן מבחינה אסתטית במראה המבנה והם עלולים לסכן את בריאותכם עם מחלות נשימתיות או זיהומים.

אנו באיטום הבית נעצור את המפגע ונמנע את הליך ההתבלות הטבעית של הגג באמצעים שמתאימים ועמידים לאורך זמן רב.

מה לעשות כשרואים סימני רטיבות בתיקרה ?

הסימנים הראשונים של רטיבות בתקרה נראה כמו כתם כהה שכעם הזמן מתנפח לבועה או בועות. נתקלתם בסימני רטיבות או נזילה בתקרה מהגג או מקיר חיצוני, בבית, בבית העסק או במשרד? אין צורך לסבול מנזקי החורף.

הפתרון לבעיות הללו הוא איטום הגג בשפלה באמצעות יריעות ביטומניות.

איטום ביריעות ביטומניות נחשב לאיטום היעיל ביותר זכרו שהשקעה בחומרי איטום איכותיים, יאפשרו לכם ליהנות ממצב שבו אתם לא צריכים להוציא סכומי כסף נוספים על איטום באזור השפלה חוזר אחרי זמן קצר כך שאתם חוסכים כסף בטווח הארוך ונהנים מגג אטום שמשאיר אתכם בראש שקט במשך כל ימות השנה

איטום גגות
איטום הגג – איטום גגות

.

בידוד הגג חשוב גם מבחינת שמירת הטמפרטורה בפנים הבית והן מבחינה אקוסטית למנוע רעשים חיצוניים ולאפשר שקט בחלל הפנימי.
משתמשים פחות בקירור וחימום, כך גם חוסכים באנרגיה.

איך שומרים על גג ללא נזילות

מומלץ לטפל באיטום הגג באזור השפלה, הטיפול בגג נעשה פעם בכמה זמן באופן מקצועי, ובכך חוסכים את הטרחה שבהזמנת כמה בעלי מקצוע ותשלום כפול.

כבר 30 שנה שאנחנו באיטום הבית עוסקים בתחום איטום וזיפות גגות והשם שלנו הולך לפנינו.
רבים מבעלי המקצוע פונים אלינו בבקשות עזרה וביעוץ במקרים מיוחדים וזה מחמיא לנו ביותר
אם אתם מגיעים אלינו – הגעתם למקור ולחברה המנוסה בתחום. אנו ברי סמכא.

צרו קשר עכשיו וקבלו הצעת מחיר משתלמת במיוחד!
איטום גגות בשפלה במחיר  משתלם תמצאו אצלנו באיטום הבית צרו קשר עכשיו להצעת מחיר משתלמת. מומחים באיטום גגות. ייעוץ ותכנון חינם ובאחריות מלאה !

אנו זמינים גם למתן הצעת מחיר לאיטום ביריעות ביטומניות –  054-2449025